مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-20پزشكي

جدیدترین آمار مبتلایان در علوم پزشکی سمنان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بستری شدن14 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بستری شدن14 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماریدر مناطق تحت پوشش این دانشگاه اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع کرونا تاکنون 41 هزار و 732 مورد مثبت بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته و از 28 لغایت 29شهریور ماه سال بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، چهارده بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-19 در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع این همه گیری تاکنون به 9 هزار و 439 نفر رسیده است و 32 هزار و 293 بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید19 از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 8234 نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین آمار مبتلایان در علوم پزشکی سمنان

جدیدترین آمار مبتلایان در علوم پزشکی سمنان