مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-20اجتماعي

باران در برخی نقاط شمالی کشور/ گرد و خاک در شرق و مواج شدن خلیج فارس


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا چهارشنبه 31 شهریور در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان به ویژه زابل خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: از بعد از ظهر امروز و روز سه شنبه مناطق شرقی دریای خزر مواج است، همچنین امروز تا چهارشنبه 31 شهریور شرق دریای عمان و خلیج فارس مواج و متلاطم است.

وی با بیان اینکه در پنج روز آینده جوی پایدار در اغلب نقاط کشور حاکم است، افزود: امروز در برخی نقاط مازندران و گلستان بارش پراکنده داریم و روز سه شنبه در مازندران و گلستان و برخی نقاط خراسان شمالی رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

  مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز چهارشنبه بارش پراکنده در گیلان و مازندران خواهیم داشت، گفت: پنج شنبه و جمعه هفته جاری رگبار باران، گاهی رعد و برق در گیلان، مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی پیش بینی می شود.

  ضیاییان اضافه کرد: در پنج روز آینده در جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان خصوصاً در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران در برخی نقاط شمالی کشور/ گرد و خاک در شرق و مواج شدن خلیج فارس

باران در برخی نقاط شمالی کشور/ گرد و خاک در شرق و مواج شدن خلیج فارس