مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:202021-09-20اقتصادي

شبکه سازی؛ رمز موفقیت طرح توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی


مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی با تأکید بر حمایت از شبکه های ایجاد شده در قالب طرح توسعه مشاغل خانگی برای پیشرفت و رشد، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی با تأکید بر حمایت از شبکه های ایجاد شده در قالب طرح توسعه مشاغل خانگی برای پیشرفت و رشد، افزود: سهمیه تعلق گرفته به خراسان جنوبی هزار نفر بود که با شناسایی مزیت ها توانستیم حتی بیش از سهمیه به این امر جامه عمل بپوشانیم.

مجتبی ابراهیمی، در جلسه کاری اشتغال شهرستان بیرجند اظهار کرد: در مرحله نخست اجرای طرح ملی مشاغل خانگی استان خراسان جنوبی به عنوان یکی از 9 استان پایلوت کشور انتخاب و از سال 96 اجرای این طرح در استان آغاز شد که باتوجه به موفقیت طرح در استان های دیگر نیز اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت پیشرانان به عنوان سرشبکه دیگر اعضا در این طرح، افزود: این افراد اشراف به بازار و توانمندی بازاریابی داشته و می توانند ارتباطات اقتصادی خود را افزایش دهند و با افراد زیر مجموعه خود کسب و کاری را راه اندازی کنند.

ابراهیمی ادامه داد: طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی یک طرح چند جانبه بود چراکه کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و توسط جهاددانشگاهی به عنوان نهاد توسعه ای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سازی؛ رمز موفقیت طرح توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی

شبکه سازی؛ رمز موفقیت طرح توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی