موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق - تأمين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان تأمين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حجت الاسلام والمسلمين - همسان سازي حقوق - ارتش رژيم صهيونيستي - جوايز موسيقي گرمي - خدمات شهري شهرداري همدان - رييس كميته اسراي يمن - سردار بزرگ - پزشك تراكتور - مقابله با بحران - شوهر ايده آل - بيمه بيكاري - سقوط به دسته اول - ميراث هاي جهاني - پروژه نفوذ - سينماي غرب اصفهان - هيات نظارت بر نمايندگان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-20سياسي

مهارت آموزی جایگزین مدرک گرایی شود


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: مهارت آموزی در بین جوانان در راستای اشتغال زایی جایگزین مدرک گرایی شود.

- ، حسین خسروی اسفزار ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی اظهار کرد: مسائل و مشکلات جامعه را باید با اطلاعات تخصصی رفع کنیم و اگاهی های اجمالی کفایت نمی کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف بیان کرد: ارتباط مسئولان و مدیران بخش های مختلف از جمله نمایندگان با مدیران کل دستگاه های اجرایی باعث می شود که به اطلاعات تخصصی تری در حوزه های مختلف دست پیدا کنیم.

خسروی اسفزار ادامه داد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که از مدرک گرایی به سمت مهارت گرایی برویم و در این زمینه تبلیغ و کار کافی نشده است.

وی با بیان اینکه نداشتن مهارت در بین جوانان یک خلاء و آسیب بسیار مهم در جامعه است، گفت: اگر به سمتی برویم که یک سرباز بعد از دو سال خدمت یک مهارت نیز فراگرفته باشد، در حوزه اشتغال زایی گام بسیار بزرگی برداشته ایم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس اظهار کرد: یکی از اقدامات خوب اداره کل فنی و حرفه ای این است که آموزش را به میان بطن مردم و دانشگاه و پادگان ها و میان سربازها و حتی روستاییان برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی جایگزین مدرک گرایی شود

مهارت آموزی جایگزین مدرک گرایی شود