مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-20سياسي

رییس جمهور: متأسفانه بعضی ها واردات واکسن را موکول به پذیرش FATF کرده بودند


متأسفانه شاهد بودیم که بعضی ها واردات واکسن یا حتی پیوستن کشور به سازمان شانگهای را متوقف بر پذیرش FATF کرده بودند و حتی در جلسات رسمی نیز بر موضع خود پافشاری می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور روز دوشنبه در دیدار جمعی از فرزندان و شهدا را ادامه دهیم.

رییسی با بیان اینکه مناسب ترین افراد برای تداوم راه شهدا، خانواده معظم شهیدان هستند، اظهار داشت: به طور طبیعی هرکس بهتر، شهیدان و مرام آنان را درک کرده باشد در تداوم راه و مسیر آنان اولویت دارد؛ همانگونه که مقام معظم رهبری، امام راحل را بهتر از همه شناختند و امروز بهتر از هر کسی راه امام(ره) را تبیین کرده و به پیش می برند و هرگز هم اجازه ندادند این خط نورانی برغم تلاش هایی که صورت گرفت، منحرف شود.

رییس جمهور با تأکید بر اینکه دولت نیز تلاش خواهد کرد همین مسیر نورانی را ادامه دهد، خاطرنشان کرد: شما نمایندگان و خانواده شهدا حتماً عملکرد دولت را زیر نظر قرار دهید و هرجا دیدید که عملکرد یا اقدامی با راه و آرمان شهدا تطبیق ندارد، تذکر دهید.

آیت الله رییسی ادامه داد: حتماً برای این منظور ساز و کاری برای ارتباط مستمر و منظم خانواده شهدا با دولت ایجاد خواهیم کرد تا از نظرات و یاری شبکه عظیم و اثرگذار یادگاران شهدا بهره مند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: متأسفانه بعضی ها واردات واکسن را موکول به پذیرش FATF کرده بودند

رییس جمهور: متأسفانه بعضی ها واردات واکسن را موکول به پذیرش FATF کرده بودند