مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-20حوادث

بخشش یک اعدامی در قزوین


با پیگیری های اعضای شعبه ویژه مصالحه قتل، جوانی که به اتهام ایراد ضرب و جرح عمومی محکوم به قصاص نفس و پرداخت دیه شده بود از سوی اولیای دم مورد عفو و بخشش قرار گرفت و از چوبه دار رهایی یافت.

- رییس شوراهای حل اختلاف استان قزوین گفت: با بخشش اولیای دم یک محکوم به قصاص در استان از طناب دار رهایی یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا و به نقل از روابط عمومی شوراهای حل اختلاف استان، حجت الاسلام محمد حیدری گفت: در سال 1396 در نزاعی که بین دو جوان در پارک اتفاق می ‎افتد و منجر به فوت یکی از آن ها می شود، با دستگیری متهم و پیگیری پرونده، قاتل با رای دادگاه به قصاص نفس با چوبه دار و پرداخت دیه در حق اولیای دم محکوم شد که پرونده با فرجام خواهی اولیای دم به شعبه ویژه مصالحه قتل ارجاع شد.

رییس شوراهای حل اختلاف استان قزوین ادامه داد: با پیگیری های اعضای شعبه ویژه مصالحه قتل، جوانی که به اتهام ایراد ضرب و جرح عمومی محکوم به قصاص نفس و پرداخت دیه شده بود از سوی اولیای دم مورد عفو و بخشش قرار گرفت و از چوبه دار رهایی یافت.

حیدری با بیان اینکه حل و فصل دعاوی و ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا از وظایف اصلی توسعه حل اختلاف و داوری است از اقدام انسان دوستانه خانواده آن مرحوم که با گذشت خود ضمن اعطای حیات انسانی به قاتل نادم زمینه توسعه و گذشت صلح و سازش در جامعه را ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش یک اعدامی در قزوین

بخشش یک اعدامی در قزوین