مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-20اقتصادي

چند ده هزار دلار پول استقلال چگونه در دوبی بالا کشیده شد؟


گروهی که به نظر می رسد در حیف و میل کردن 250 هزار دلار گم شده در امارات نقش دارند، روز گذشته گزارشی را برای انتشار در اختیار برخی کانال های تلگرامی قرار دادند که نشانه تلاش آنها برای فاکتورسازی و سرپوش گذاشتن روی حقیقت اردوی استقلال در امارات است.

آنها متن آماده ای را برای انتشار به یک سایت و چندین کانال تلگرامی سپردند که در آن تلاش شده بود مخاطب توجیه شود هزینه اردوی استقلال در امارات 250 هزار دلار و بلکه بیشتر (!) هم بوده است اما این متن سفارشی فقط ابهامات را بیشتر کرد! احمد مددی در برنامه ورزشگاه مدعی شد 250 هزار دلار هزینه اردوی استقلال در امارات شده! مگر می شود اردوی هشت روزه یک تیم در امارات حتی یک سوم این مبلغ هزینه داشته باشد؟ این درحالی است که با تمام ریخت و پاش های معقول و نامعقول، با پرداخت سنگین ترین هزینه اجاره زمین چمن و ماشین و سالن بدنسازی و .

هزینه اش بیشتر از 80 هزار دلار نمی شود.

فاکتور رویایی برای رد گم کنی! این که چگونه این رقم را به 250 هزار دلار رسانده اند، پرسشی است که گویا حراست وزارت ورزش دنبال پاسخ آن می چرخد اما روز گذشته در کمال تعجب، متن آماده ای در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این که مدیران استقلال تمامی ابعاد ماجرا را برای هواداران شفاف اعلام نکرده اند و از آن جایی که استقلال میزبان الهلال بود، هزینه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند ده هزار دلار پول استقلال چگونه در دوبی بالا کشیده شد؟

چند ده هزار دلار پول استقلال چگونه در دوبی بالا کشیده شد؟