مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-20حوادث

متلاشی شدن 13 باند سرقت در شهرستان ری/ 190 سارق حرفه ای دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 190 نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار و متلاشی شدن 13 باند سرقت در این شهرستان در اجرای چهارمین مرحله از طرح رعد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری ظهر امروز در چهارمین مرحله از طرح رعد شهرستان ری اظهار کرد: در اجرای تدابیر فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، طی 48 ساعت گذشته تعداد 285 نفر از انواع متهمان دستگیر و در پی آن 13 باند سرقت متلاشی شد همچنین 190 نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه 198 فقره اموال مسروقه کشف و تحویل مال باختگان شده است، گفت: در این طرح 31 دستگاه خودرو و موتور سیکلت و نیز دو قبضه سلاح گرم و 21 قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: در عملیات های متعددی که انجام شده، بیش از 84 کیلیوگرم انواع مواد مخدر کشف و 48 نفر از فروشندگان مواد مخدر هم دستگیر شدند.

جلیلیان با اشاره به دستگری اراذل و اوباش افزود: همچنین 22 نفر از اراذل و اوباش سطح دار که بیشتر از مزاحمان نوامیس مردم بودند، در این طرح شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در چهارمین مرحله از طرح رعد هشت هزار و 515 لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط شده است، گفت: کارگاه ها و اماکنی که تولید و تخمیر این مشروبات در آنجا انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متلاشی شدن 13 باند سرقت در شهرستان ری/ 190 سارق حرفه ای دستگیر شدند

متلاشی شدن 13 باند سرقت در شهرستان ری/ 190 سارق حرفه ای دستگیر شدند