مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-20سياسي

دفاع مقدس، سرفصل نوینی در عرصه مقاومت بین المللی ایجاد کرد


مقاومت الهی برساخته از دفاع مقدس ملت ایران، بن مایه فکری همه آزادگانی است که به رهایی از سلطه استکبار و استعمار نو می اندیشند و این تفکر، امروز جغرافیای متمرکزی ندارد و جاری در تار و پود زندگی همه رادمردان عالم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سپاه فجر استان فارس به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، بیانیه ای به این شرح ارائه نمود: 31 شهریورماه 1359 آغاز و یادآور ظلم اهل شرّ عالم از یک سو و دشمن شناسی، مقاومت  و دفاع مقدس اهل ایمان و خیر از سوی دیگر نسبت به یک سرزمین مقدس است.

ملت بزرگ ایران در آن زمانه تهدید و آتش و خون  با ایمان و اراده و عقلانیت خویش و پیروی مطلق از ولی فقیه زمان و بنیان گذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) عرصه را  برای صدام و صدامیان؛ غارتگران اسلام و ایران و حامیان شرقی و غربی آنان تنگ نمود و این جنگ نابرابر را تبدیل به یک گنج نمود.

گنج حقیقتی که به واسطه خون پاک شهیدان و ایثار رزمندگان برای جهان و جهانیان روایت شد و مایه بصیرت جانهای پاک و رسوایی ابدی سلطه گران عالم گشت و مفهوم مقاومت را در ادبیات بین الملل با محتوای اسلام ناب تثبیت نمود.

فرزندان رشید ملت بزرگ ایران در دوره دفاع مقدس جانانه خویش از مرزهای دین، های صبور و ولایتمدار آنان که در دوران دفاع مقدس قهرمانی ملت ایران در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس، سرفصل نوینی در عرصه مقاومت بین المللی ایجاد کرد

دفاع مقدس، سرفصل نوینی در عرصه مقاومت بین المللی ایجاد کرد