مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-20سياسي

رهایی 6 محکوم به قصاص از چوبه دار در زنجان


رییس کل دادگستری استان زنجان، از رهایی 6 محکوم به قصاص از چوبه دار در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس کل دادگستری استان زنجان، از رهایی 6 محکوم به قصاص از چوبه دار در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز (29 شهریورماه) در جمع خبرنگاران، از رهایی 6 محکوم به قصاص از چوبه دار با تلاش مرکز توسعه حل اختلاف و مقامات قضایی این استان از ابتدای سال جاری تا به امروز خبر داد.

وی افزود: شوراهای حل اختلاف رسالت ارزشمندی را انجام می دهند و آن تقویت فرهنگ صلح و سازش و حفظ روحیه اخوت و برادری است که این اقدام در نزد خداوند متعال اجر فراوانی دارد.

رییس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: شورای حل اختلاف با بهره مندی از ظرفیت افراد توانمند و معتمدان و ریش سفیدان برای برقراری صلح و سازش و ترغیب هم نوعان به گذشت، گام مهمی برداشته و آثار و ثمرات آن در جامعه مشهود است.

این مسئول با بیان اینکه ورود ریش سفیدان و معتمدان محلی به پرونده های صلح و سازش علاوه بر کاهش مراجعات مانع درگیری و اختلافات در سطح جامعه نیز می شود، گفت: عفو، گذشت و بخشش یکی از تاکیدات دین و ائمه اطهار (ع) است که اعضای شعب شوراهای استان زنجان با تکیه بر مبانی قوی اسلامی و نیز غنای فرهنگی مردم در گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی 6 محکوم به قصاص از چوبه دار در زنجان

رهایی 6 محکوم به قصاص از چوبه دار در زنجان