مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-20سياسي

دفاع مقدس، مردمی ترین جنگ تاریخ بشریت است


دفاع مقدس ما چیزهایی دارد که اگر ما روایت گران خوبی می بودیم و باشیم یکی از جذاب ترین رخدادهای تاریخ بشریت است زیرا مردمی ترین جنگ تاریخ بشریت، - ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: دفاع مقدس ما چیزهایی دارد که اگر ما روایت گران خوبی می بودیم و باشیم یکی از جذاب ترین رخدادهای تاریخ بشریت است زیرا مردمی ترین جنگ تاریخ بشریت، دفاع مقدس است.

دکتر علی زینی وند امروز 29 شهریورماه در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان کرمان اظهار کرد: همه زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی الگوساز است و اگر رفتار ایشان را برای اقشار مختلف خوب تبیین و تدوین کنیم برای نسل های آینده هم الگوساز و هویت ساز است.

وی افزود: یکی از افتخارات اسلام که همه کسانی که روح آزادگی دارند، از آن الگو می گیرند؛ رفتار امام حسین علیه السلام و واقعه کربلاست؛ جوامعی که الگو دارند، این الگوها نسل های آنها را می سازد.

زینی وند مکتب حاج قاسم را معنای بزرگی دانست و تصریح کرد: مکتب فراتر از شخص است و مقام معظم رهبری فرمودند وقتی می خواهید درباره هویت ایران بنویسید و تبیین کنید، سه کلیدواژه اسلامی، ایرانی و انقلابی را با هم به کار ببرید و دلیل این توصیه این است که جامعه ما مثل همه جوامع دنیا متنوع است و اگر فقط یک بخش را برجسته کنیم، بخش های دیگر از این دایره بیرون می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس، مردمی ترین جنگ تاریخ بشریت است

دفاع مقدس، مردمی ترین جنگ تاریخ بشریت است