مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-20اقتصادي

94 تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی سمنان اضافه می شود


با بهره برداری کامل از بیمارستان سوانح سوختگی و تکمیل مرکز درمان سرطان سمنان، در مجموع 94 تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی این استان اضافه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در بازدید از مرکز سوانح سوختگی و پروژه در حال ساخت مبارزه با سرطان بیمارستان کوثر سمنان با اشاره به تلاش های انجام شده در راستای افزایش کیفیت و ارائه خدمات بیمارستانی استان اظهار کرد: خدمات خوبی از نظر بهداشت و درمان در طی چند سال اخیر در استان سمنان به انجام رسیده است.

آشناگر تصریح کرد: امروز از بیمارستان جدیدالتأسیس 15 خرداد شهرستان مهدی شهر، بیمارستان سوانح سوختگی سمنان و پروژه در حال ساخت مبارزه با سرطان شهرستان سمنان بازدید کرده و از نزدیک خدمات و اقدامات انجام شده در این مراکز را موردبررسی و رصد قرار دادیم.

وی گفت: بیمارستان مهدی شهر که یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان است، با تکمیل ساختمان و تجهیز بیمارستان به مرحله افتتاح رسیده و در حال حاضر پذیرش بیمار در این بیمارستان آغاز شده و به مرورزمان نواقص جزیی موجود نیز، رفع خواهد شد.

استاندار سمنان افزود: تجهیزات نصب شده در این بیمارستان کاملاً به روز و مدرن بوده و در حال حاضر دو طبقه از این بیمارستان در اختیار بیماران قرار داشته و طبقه سوم نیز به عنوان بخش وی آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

94 تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی سمنان اضافه می شود

94 تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی سمنان اضافه می شود