مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-20سياسي

اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس سال 1400 در قم


جانشین سپاه قم با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس امسال با شعار«ما مقتدریم» آغاز می شود که به دلیل کرونا با محدودیت و رعایت پروتکل های بهداشتی و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

- ایسنا/قم جانشین سپاه قم با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس امسال با شعار ما مقتدریم آغاز می شود که به دلیل کرونا با محدودیت و رعایت پروتکل های بهداشتی و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

سردار محمدرضا موحد جانشین سپاه استان قم در نشست ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی دفاع مقدس گفت: حضرت امام خمینی رحمه الله علیه فرمودند:ما انقلاب را در جنگ صادر کردیم و قدرت غرب و شرق را شکستیم و نشان دادیم علیه قدرت ها و ابرقدرت ها سالیان سال می توان مبارزه کرد.

وی ادامه داد:اهمیت دفاع مقدس بر هیچ کسی پوشیده نیست چراکه در تاریخ 200 سال گذشته، ایران در هیچ جنگی نه تنها پیروز نشده است بلکه شکست های سنگینی را متحمل شده، اما دفاع مقدس ایران در نهایت مظلومیت و موج تحریم ها در برابر دنیا قرار گرفت و حتی یک وجب از خاک این سرزمین را از دست نداد.

سردار موحد در ادامه گفت: البته مدیریت و رهبری امام خمینی در جنگ باعث شد که یک شکست قطعی به پیروزی تبدیل شود چرا که اندیشه دفاعی حضرت امام برگرفته از اندیشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس سال 1400 در قم

اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس سال 1400 در قم