مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-20بين الملل

نیویورک تایمز، شهید فخری زاده و آن بشکن تاریخی !


جنگ امنیتی تروریست های غاصب قدس شریف و کاخ نشینان واشنگتن با مردم و نظام سیاسی ایران در «لیست های ترور» متجلّی شده است، ولی جهاد با چنین خبیثانی برای جمهوری اسلامی، - خبرگزاری فارس؛ یادداشت میهمان ـ سعید شهرابی فراهانی کارشناس مسائل بین الملل: طی روزهای اخیر، گزارشی از نحوه عملیات تروریستی موساد که به شهادت دانشمند پرافتخار کشورمان، شهید فخری زاده منجر شد، توسط روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز منتشر گردید.

در بخشی از این گزارش می خوانیم : .

تدارکات ترور پس از یک سری جلسات در اواخر سال 2019 (1398) و اوایل سال 2020 (1399) بین مقامات اسراییلی، به رهبری یوسی کوهن، رییس موساد، و مقامات عالی رتبه آمریکایی، از جمله دونالد جی ترامپ رییس جمهور وقت، مایک پمپئو وزیر امور خارجه اش و جینا هاسپل، مدیر سازمان سیا، آغاز گردید.

اسراییل عملیات خرابکاری و ترور را در سال 2012 (1391)، یعنی زمان آغاز مذاکرات منجر به توافق هسته ای بین ایران و ایالات متحده در سال 2015، متوقف کرد.

پس از لغو آن توافقنامه به دست آقای ترامپ، اسراییلی ها بر آن شدند که عملیات نام برده از سر بگیرند تا از پیشرفت هسته ای ایران جلوگیری کنند و آن را به پذیرش محدودیت های شدید در برنامه هسته ای خود وادار نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز، شهید فخری زاده و آن بشکن تاریخی !

نیویورک تایمز، شهید فخری زاده و آن بشکن تاریخی !