مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-20اقتصادي

تاثیر پیمان شانگهای بر صنعت نفت ایران


عضویت ایران به عنوان نهمین کشور در سازمان همکاری شانگهای، پتانسیل جدیدی را برای توسعه همکاری ها به وجود آورده است؛ اما اینکه این موضوع چه میزان در توسعه صنعت نفت تاثیرگذار است، - عضویت ایران به عنوان نهمین کشور در سازمان همکاری شانگهای، پتانسیل جدیدی را برای توسعه همکاری ها به وجود آورده است؛ اما اینکه این موضوع چه میزان در توسعه صنعت نفت تاثیرگذار است، قابل بررسی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 26 شهریور ماه در پایان بیست و یکمین نشست سران سازمان شانگهای که در دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار شد، سران هشت کشور عضو اصلی سازمان، نظر موافق خود را با تبدیل عضویت جمهوری اسلامی ایران از عضو ناظر به عضو اصلی اعلام و اسناد مربوط به آن را امضا کردند.

بر این اساس فرآیند فنی تبدیل عضویت ایران به عنوان یکی از اعضای اصلی سازمان آغاز شد و کشورمان از این پس به عنوان عضو اصلی این سازمان مهم منطقه ای با کشورهای عضو، همکاری و تعامل خواهد داشت.

سیدابراهیم رییسی- رییس جمهوری به تازگی با بیان اینکه هیچ مانعی برای تقویت روابط اقتصادی با کشورهای همسایه و منطقه وجود ندارد، گفت: وزارتخانه ها ظرفیت های همکاری با سازمان همکاری های شانگهای را شناسایی و در مسیر رشد اقتصادی فعال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر پیمان شانگهای بر صنعت نفت ایران

تاثیر پیمان شانگهای بر صنعت نفت ایران