مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-20سياسي

اجرای میدانی 45 نمایش «راویان مقاومت» در سطح شهر تهران


سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، ویژه برنامه «راویان مقاومت» را با اجرای 45 نمایش میدانی برگزار می کند.

- سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، ویژه برنامه راویان مقاومت را با اجرای 45 نمایش میدانی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تاکید بر ادامه دادن مسیر نورانی شهدا، بتوان نقش مؤثری در معرفی ارزش های دفاع مقدس ایفا کرد.

ایثار و شهادت این دو گوهر ارزشمند، مایه حیات و جاودانگی بشریت هستند که باید از همه ابزارهای مختلف هنری از جمله هنر نمایش برای تبیین جانفشانی ها و از خودگذشتگی های مردم غیور ایران در برهه های خطیر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بهره برداری کرد.

نمایش های بابا نفس داد به کارگردانی جلال حسن وند، دقیقه 55 به کارگردانی مجتبی خلیلی، سیزده به کارگردانی مهدی ضیاییان پور، وصیت نامه به کارگردانی احمد جعفری، بازگشت به کارگردانی احمد صمیمی، عتیقه به کارگردانی پژمان شاهوردی و نمایش میدان به کارگردانی مرتضی اسدی مرام به عنوان 7 نمایش منتخب راویان مقاومت ، طی 45 اجرا در مناطق مختلف شهر تهران به اجرای میدانی می پردازند.

مکان های رو باز برگزاری این نمایش ها عبارتند از: فرهنگ سراهای بهمن، اندیشه، خاوارن، گلستان، مترو (میدان ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای میدانی 45 نمایش «راویان مقاومت» در سطح شهر تهران

اجرای میدانی 45 نمایش «راویان مقاومت» در سطح شهر تهران