مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-20اجتماعي

اجرای طرح کنترل و نظارت پلیس بر سرویس مدارس


سرپرست پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به احتمال حضور دانش آموزان در سال جدید تحصیلی در مدارس، ساماندهی سرویس های روستایی و رعایت ایمنی در اولویت قرار دارد.

- مهدی خمر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با توجه به احتمال حضور دانش آموزان در سال جدید تحصیلی و ساماندهی سرویس های روستایی اولویت اول ما ایمنی است ، چرا که دانش آموزان روستا ها برای دسترسی به مراکز آموزشی در شهر های مجاور یا مراکز بخشها و سایر روستا ها ، با میانگین سرعت بالا و در شرایط سخت و آب هوایی در جاده های برون شهری جابجا خواهند شد و طبعا در معرض خطر بیشتری خواهند بود.

وی افزود: در راستای رسیدن به این هدف در چهار بخش اقدام خواهیم کرد که احراز کیفیت فنی و تناسب نوع وسایل نقلیه با انجام معاینه فنی، احراز مهارت و صلاحیت فنی و اخلاقی رانندگان با کنترل سوابق تخلفات و صدور مجوز های لازم، آموزش حضوری و غیر حضوری رانندگان با برگزاری کلاس های آموزشی و  آموزش دانش آموزان در خصوص رعایت نکات ایمنی هنگام سواری و پیاده شدن از سرویس ها در طول مسیر خانه تا مدرسه از جمله این موارد است.

این مقام انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه آموزش و پرورش در راستای اهتمامی که سالهای اخیر در این زمینه داشته اند از والدین خواست سرویس فرزندان خود را بادهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کنترل و نظارت پلیس بر سرویس مدارس

اجرای طرح کنترل و نظارت پلیس بر سرویس مدارس