مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-20پزشكي

94 تخت بیمار به مجموعه درمان استان سمنان افزوده می شود


با افتتاح مرکز سرطان و سوانح سوختگی در سمنان 94 تخت درمانی به شبکه بهداشت و درمان استان افزوده خواهد شد.

- ، علیرضا آشناگر ظهر دوشنبه در نشستی با حضور مسئولان بهداشت و درمان سمنان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، با بیان اینکه با بهره برداری کامل از بیمارستان سوانح سوختگی و تکمیل مرکز درمان سرطان سمنان، مجموعاً 94 تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی استان اضافه خواهد شد، بیان کرد: خدمات خوبی از نظر بهداشت و درمان در طی چند سال اخیر در سطح استان سمنان به انجام رسیده است.

وی افزود: امروز از بیمارستان جدیدالتاسیس 15 خرداد شهرستان مهدی شهر، بیمارستان سوانح سوختگی سمنان و پروژه در حال ساخت مبارزه با سرطان شهرستان سمنان بازدید نموده و از نزدیک خدمات و اقدامات انجام شده در این مراکز را مورد بررسی و رصد قرار دادیم .

استاندار سمنان بیان کرد: بیمارستان مهدی شهر که یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان است، با تکمیل ساختمان و تجهیز بیمارستان به مرحله افتتاح رسیده و در حال حاضر پذیرش بیمار در این بیمارستان آغاز شده و به مرور زمان نواقص جزیی موجود نیز، رفع خواهد شد.

استاندار سمنان بیان کرد: تجهیزات نصب شده در بیمارستان مهدی شهر کاملاً به روز و مدرن بوده و در حال حاضر دو طبقه از این بیمارستان در اختیار بیماران قرار داشته و طبقه سوم نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

94 تخت بیمار به مجموعه درمان استان سمنان افزوده می شود

94 تخت بیمار به مجموعه درمان استان سمنان افزوده می شود