مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-20پزشكي

افراد بالای 18 سال در فارس برای دریافت واکسن کرونا تعلل نکنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:با توجه به گستردگی مراکز واکسیناسیون کرونا در فارس، لازم است جمعیت گروه هدف که افراد بالای 18 سال را تشکیل می دهند، - برای دریافت واکسن تعلل نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس در کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری تأثیر بسیاری دارد و لازم است جمعیت گروه هدف برای دریافت واکسن علیه این بیماری بشتابند.

او از اثربخشی واکسیناسیون علیه بیماری کووید 19 در کاهش مرگ و میر و جلوگیری از بستری بیماران مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی و بیمارستان ها خبر داد و اظهار کرد: بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 در شرایط فعلی به افرادی که هنوز واکسن نکرده اند، اختصاص دارد که این امر نشانگر تأثیر واکسیناسیون در برابر این بیماری است.

رییس دانشگاه گفت: با توجه به گستردگی مراکز انجام واکسیناسیون کرونا ویروس در استان فارس، لازم است جمعیت گروه هدف که افراد بالای 18 سال را تشکیل می دهند، برای دریافت واکسن تعلل نکنند.

دکتر لطفی با ابراز نگرانی در خصوص کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، تاکید کرد: واکسیناسیون همراه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی می تواند از ابتلاء به بیماری کووید 19 پیشگیری کند، بنابراین افراد واکسینه شده باید همانند افرادی که در انتظار نوبت دریافت واکسن علیه کرونا ویروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد بالای 18 سال در فارس برای دریافت واکسن کرونا تعلل نکنند

افراد بالای 18 سال در فارس برای دریافت واکسن کرونا تعلل نکنند