مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-20اقتصادي

هزینه کرد 125 میلیارد تومانی برای تکمیل بیمارستان جدید مهدیشهر


بالغ بر 125 میلیارد تومان برای راه اندازی بیمارستان جدید التاسیس 15 خرداد مهدیشهر هزینه شده است که حدود 60 تا 70 درصد اعتبار آن طی دو سال اخیر پیگیری و تامین شد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: بالغ بر 125 میلیارد تومان برای راه اندازی بیمارستان جدید التاسیس 15 خرداد مهدیشهر هزینه شده است که حدود 60 تا 70 درصد اعتبار آن طی دو سال اخیر پیگیری و تامین شد.

علیرضا آشناگر، 29 شهریور در حاشیه بازدید از بیمارستان جدیدالتاسیس 15 خرداد مهدیشهر با بیان اینکه بیمارستان جدید التاسیس 15 خرداد مهدیشهر به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم، آماده بهره برداری است، اظهار کرد: از بدو ورود به استان، تمام تلاش خود را برای بهره برداری از طرح ها و اقدامات دولت به منظور خدمات رسانی بهتر به مردم در استان، به کار گرفتیم.

وی افزود: امروز شاهدیم بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر آماده بهره برداری است، هرچند به طور طبیعی برخی از موارد برای تکمیل و بهره برداری بیشتر و بهتر از این مرکز باقی مانده که تصمیمات لازم در آن خصوص نیز اتخاذ شده است.

آشناگر ادامه داد: محوطه سازی و دیواره سازی برای مسیل ها، یکی از مواردی است که در خصوص بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر مَدنظر قرار دارد که بحث و تبادل نظر در خصوص آن انجام و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد 125 میلیارد تومانی برای تکمیل بیمارستان جدید مهدیشهر

هزینه کرد 125 میلیارد تومانی برای تکمیل بیمارستان جدید مهدیشهر