مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-20سياسي

دفاع مقدس باعث شکوفایی استعدادهای کشور شد


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دفاع مقدس باعث شکوفایی استعدادهای کشور شد، گفت: ما هرچه داریم از سرمایه دفاع مقدس است.

- ، الله نور کریمی تبار ظهر دوشنبه در دیدار با نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اگر انقلاب اسلامی به عنوان یک قدرت در جهان مطرح می شد، باید یک سرمایه ای را در طراز جهانی شدن می داشت و این سرمایه دفاع مقدس است که استعدادها را شکوفا و توانمندی ها را بروز داد.

وی افزود: ما هرچه داریم و تا به امروز نیز پیش آمدیم از سرمایه دفاع مقدس است، دفاع مقدس سرمایه ای بود که برای نقش جمهوری اسلامی در عرصه جهانی باید اتفاق می افتاد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در جریان دفاع مقدس، و در یک پدیده نادر جهانی، دو قدرتی که در برابر همدیگر و ضد هم بودند (پیمان ناتو و ورشو) علیه جمهوری اسلامی وحدت پیدا کردند و همه دنیا پشت سر صدام ایستاد و جمهوری اسلامی نیز تنها مدافعش خدا بود.

کریمی تبار تصریح کرد: چه طور کسانی که ادبیات دنیا را بلد بودند در برجام باختند و برای وارد کردن واکسن کرونا گفتند که FATF مانع است و تحریم هستیم و کسانی که معتقد به مبانی بودند و آنها ادعا داشتند که نمی توانند، خیلی راحت توانستند تحریم را بشکنند و FATF را کنار بزنند و واکسن را هم وارد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس باعث شکوفایی استعدادهای کشور شد

دفاع مقدس باعث شکوفایی استعدادهای کشور شد