مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-20بين الملل

بازداشت حامی مالی اعضای داعش در موصل


نیروهای امنیتی عراق فردی را که میان اعضای گروه تروریستی داعش و خانواده های آنها در شهر موصل پول توزیع می کرد، بازداشت کردند.

- نیروهای امنیتی عراق فردی را که میان اعضای گروه تروریستی داعش و خانواده های آنها در شهر موصل پول توزیع می کرد، بازداشت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق امروز (دوشنبه) به نقل از مرکز رسانه امنیتی این کشور در بیانیه ای اعلام کرد: بر اساس برخی داده ها و اطلاعات دقیق، گروهی از نیروهای معاونت امور اطلاعات و داده های حشد شعبی و اطلاعات لشکر 30 نینوا موفق شدند یکی از اعضای گروهک های داعش را که میان اعضای گروه تروریستی داعش و خانواده های آنها در شهر موصل پول توزیع می کرد، بازداشت کنند.

در این بیانیه آمده است: عملیات بازداشت این تروریست پس از کسب موافقت دستگاه قضایی اجرا شده و اقدامات حقوقی لازم برای تکمیل روند تحقیقات انجام شدند.

مرکز رسانه امنیتی عراق همچنین از اجرای عملیات امنیتی در منطقه حاوی العظیم در استان دیالی که به بازداشت یک تروریست و کشف مخفی گاه های تروریست ها همراه با سلاح و مهمات آنها ختم شد، خبر داده و اعلام کرد که این عملیات برای گرفتن انتقام شهدا اجرا شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت حامی مالی اعضای داعش در موصل

بازداشت حامی مالی اعضای داعش در موصل