مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-20سياسي

اجتماع اربعینی مردم همدان در بقعه امامزاده عبدالله(ع)


همزمان با روز اربعین اجتماع بزرگ اربعینی مردم همدان با پیاده روی از سه مسیر حرم هادی ابن علی میدان باباطاهر، شهرک مدنی و گلزار شهدای گمنام پارک مردم در میدان امامزاده عبدالله(ع) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز نشست ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان با نماینده ولی فقیه در استان همدان به منظور هماهنگی برگزاری برنامه های روز اربعین در استان برگزار شد.

در این نشست با توافق جمع و نظر نماینده ولی فقیه در استان پیاده روی جاماندگان اربعین در همدان همزمان با روز اربعین حسینی از سه مسیر حرم هادی ابن علی میدان باباطاهر، شهرک مدنی و گلزار شهدای گمنام پارک مردم شروع و به میدان امامزاده عبدالله ختم شود.

مراسم از ساعت 10 صبح در امامزاده عبدالله(ع) شروع می شود و عاشقان حسینی بعد از زیارت اربعین نماز ظهر و عصر را به امامت امام جمعه همدان اقامه خواهد کرد.

رییس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین در استان همدان اظهار کرد: در روز اربعین برنامه ای با عنوان به تو از دور سلام در کشور و به تبع آن در استان با قرائت زیارت اربعین به اجرا درخواهد آمد.

سید رضا موسوی با اشاره به برگزاری 80 برنامه روضه شهدایی در مقابل منازل شهدا در ایام اربعین گفت::10 شب مراسم عزاداری نیز در بقعه امامزاده هادی ابن علی میدان باباطاهر برگزار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع اربعینی مردم همدان در بقعه امامزاده عبدالله(ع)

اجتماع اربعینی مردم همدان در بقعه امامزاده عبدالله(ع)