مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-20سياسي

برگزاری 700 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در کردستان


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان گفت: در هفته دفاع مقدس شاهد برگزاری 700 ویژه برنامه در این باره در سطح استان خواهیم بود.

- ، سردار ذیبح الله مالکی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس امسال ایثارگران و پیشکسوتان استان کردستان همزمان با سراسر کشور مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به تجلیل از 10 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در این استان، افزود: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان، 41 نفر از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس به صورت نمادین در کردستان تجلیل خواهند شد.

سردار مالکی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های هفته دفاع مقدس، 11 ستاد تشکیل شده است و از هر کسی که در ایام دفاع مقدس حضور داشته است تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه به دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ان شاء الله در هفته دفاع مقدس شاهد برگزاری 700 ویژه برنامه در این باره در سطح استان کردستان خواهیم بود که به خاطر ویروس در سطح استان برگزار نمی شود.

سردار مالکی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس تمام دنیای استکبار در کنار صدام ملعون قرار گرفتند به امید از بین رفتن انقلاب نوپای انقلاب اسلامی ولی این ایمان و اراده راسخ رزمندگان و ملت ایران بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 700 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در کردستان

برگزاری 700 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در کردستان