مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-20سياسي

سامانه سجام تجلی مردم محوری دستگاه قضا است


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان گفت: سامانه جامع ارتباط مردمی (سجام) تجلی مردم محوری دستگاه قضا است.

- سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان: سامانه سجام تجلی مردم محوری دستگاه قضا است ایسنا/کردستان سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان گفت: سامانه جامع ارتباط مردمی (سجام) تجلی مردم محوری دستگاه قضا است.

بهادر اسدی در گفت وگو با ایسنا، از عضویت سازمان های مردم نهاد و گروه های جهادی در سامانه سجام قوه قضاییه خبر داد و اظهار کرد: پس از ابلاغ دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه توسط آیت الله رییسی، سازمان های مردم نهاد و گروه های جهادی عضو سامانه سجام می شوند.

اسدی با اشاره به اینکه سامانه سجام در چهار سطح گزارش تخلفات، جرایم و آسیب های اجتماعی را دریافت می کند، افزود: اولین سطح دریافت گزارش ها مربوط به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مردمی است که تمامی ایرانیان بدون نیاز به عضویت و ثبت نام در سامانه قادر هستند گزارش های خود را در سامانه جامع ارتباط مردمی (سجام) اعلام کنند.

وی اضافه کرد: دومین سطح مربوط به دیده بانان پیشگیری است که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند، سطح سوم مختص هسته های عادی و تخصصی از جمله هسته های مساجد، محلات، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه سجام تجلی مردم محوری دستگاه قضا است

سامانه سجام تجلی مردم محوری دستگاه قضا است