مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-20اجتماعي

شرط همکاری با رانندگان سرویس مدارس چیست؟


رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه یکی از شروط اصلی برای همکاری با رانندگان سرویس ایاب و ذهاب مدارس - در صورت بازگشایی حضوری مدارس- را داشتن کارت واکسیناسیون کرونا اعلام کرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه یکی از شروط اصلی برای همکاری با رانندگان سرویس ایاب و ذهاب مدارس - در صورت بازگشایی حضوری مدارس- را داشتن کارت واکسیناسیون کرونا اعلام کرد.

فرهاد محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: گرچه برای بازگشایی مدارس به شکل حضوری، غیرحضوری و یا تلفیقی منتظر اعلام رسمی ستاد ملی کرونا هستیم، اما در صورت تصمیم گیری این ستاد مبنی بر برگزاری کلاس های درس به شکل حضوری و یا تلفیقی، مدارس ملزم به همکاری با آن دسته از رانندگان سرویس های مدارسی هستند که کارت واکسیناسیون کرونا داشته باشند.

محمدی اضافه کرد: رانندگان سرویس مدارس اغلب راننده تاکسی هستند که پیش از این در اولویت واکسیناسیون بوده و بجز افرادی که خودشان تمایل به دریافت واکسن نداشته اند، مابقی واکسن را دریافت کرده اند.

رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: رانندگان آزاد هم با توجه به اینکه شرط سنی برای دریافت واکسن کرونا در استان برداشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط همکاری با رانندگان سرویس مدارس چیست؟

شرط همکاری با رانندگان سرویس مدارس چیست؟