موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-20فرهنگي

یک واکنش به «قهرمان» اصغر فرهادی


سایت راجر ایبرت در مطلبی درباره «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی، این فیلم را دارای یکی از بهترین فیلمنامه های سال و اثری فوق العاده هوشمندانه توصیف کرد.

- سایت راجر ایبرت در مطلبی درباره قهرمان ساخته اصغر فرهادی، این فیلم را دارای یکی از بهترین فیلمنامه های سال و اثری فوق العاده هوشمندانه توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مطلب به قلم برایان تالریکو نویسنده و منتقد و رییس انجمن منتقدان سینمایی شیکاگو آمده است: اصغر فرهادی (جدایی) ثابت می کند که چرا با قهرمان یکی از بهترین فیلمهایش، هنرمندی محبوب است و واقعاً حرفی برای گفتن دارد.

فرهادی بار دیگر یک درام عمیقاً برانگیزنده و دلخراش ساخته که بر شخصیت متمرکز است و در عین حال تفسیرهای جالبی در مورد پیچیدگی مفهوم قهرمان بودن ارائه می دهد.

فرهادی یکی از با استعدادترین نویسندگان مولف در زمینه پرداختن به موقعیت هایی است در آن هیچ پاسخ ساده ای وجود ندارد و در آن سیاه و سفید به سمت ترکیبی خاکستری می روند.

فیلم های او تن به قضاوت های اخلاقی آسان درباره شخصیت ها نمی دهند و مخاطب را درگیر چیزی کمتر از پیچیدگی وضعیت انسانی نمی کند.

فرهادی در اثری که به راحتی دارای یکی از بهترین فیلمنامه های سال است، حماسه ای را روایت می کند که به تدریج احساس می شود در تضاد با عنوان فیلم قرار دارد: هیچ قهرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک واکنش به «قهرمان» اصغر فرهادی

یک واکنش به «قهرمان» اصغر فرهادی