مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-20سياسي

بهبود فضای فرهنگی و اجتماعی دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی


بهبود فضای فرهنگی و اجتماعی استان، راه اندازی نهضت خدمت رسانی به محرومین، نهضت محرومیت زدایی و ساخت مسکن برای محرومین و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سید علی معظم شهدا و جامعه ایثارگران است.

وی افزود: مردمی بودن یکی از ویژگی های برجسته و دلایل موفقیت کنگره شهدای استان مرکزی بود و بسیاری از دستاوردهای کنگره به برکت تلاش های ستاد کنگره و مشارکت مردم اتفاق افتاد.

استاندار استان مرکزی بیان کرد: امروز ستاد کنگره شهدای استان به عنوان یک ساختار موفق الگوی بسیاری از اقدامات بزرگ در استان است و همدلی و وحدتی که در ستاد کنگره برای انجام اقدامات رقم خورد منشا خیرات و برکات بسیاری شد.

آقازاده ادامه داد: یکی از اهداف مهم در ستاد کنگره تحقق و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد کنگره است که همواره باید به آن توجه ویژه ای داشت و خوشبختانه ستاد کنگره شهدای استان تاکنون با هدایت های نماینده ولی فقیه و تلاش های میدانی فرمانده سپاه روح الله و همه اعضای ستاد عملکرد موفقی داشته که باید ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: بهبود فضای فرهنگی و اجتماعی استان، راه اندازی نهضت خدمت رسانی به محرومین، ایجاد زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی، نهضت جمع آوری اسناد و تولیدات محتوایی در حوزه دفاع مقدس و نهضت محرومیت زدایی و ساخت مسکن برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود فضای فرهنگی و اجتماعی دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی

بهبود فضای فرهنگی و اجتماعی دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی