مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-20اقتصادي

تعداد مصدومان گردو تکانی در تویسرکان به 40 نفر رسید


رییس مرکز اورژانس شهرستان تویسرکان گفت: تعداد مصدومان گردوتکانی در شهرستان تویسرکان در ظرف چند روز اخیر به 40 نفر رسیده است.

- ایسنا/همدان رییس مرکز اورژانس شهرستان تویسرکان گفت: تعداد مصدومان گردوتکانی در شهرستان تویسرکان در ظرف چند روز اخیر به 40 نفر رسیده است.

محمد مالمیر در گفت و گو با ایسنا، افزود: در میان افراد مصدوم شده به علت سقوط در درختان گردو، 36 مورد آسیب اندامی، دو مورد قطع نخاع و دو مورد فوتی دیده می شود.

وی با تأکید بر اینکه عموم مردم و باغداران برای به حداقل رساندن آسیب های ناشی از سقوط از درختان گردو باید از به کارگیری افراد مسن در فرآیند برداشت گردو اجتناب کنند، تصریح کرد: استفاده از افرادی که از بیماری های زمینه ای مانند دیابت و تشنج رنج می برند و یا در دام اعتیاد گرفتار شده اند و از سلامت روحی و جسمی لازم برخوردار نیستند، موجب افزایش تلفات جانی در این بخش می شود.

مالمیر گفت: در تعداد قابل توجهی از موارد مصدومیتی که به علت سقوط از درختان گردو ایجاد می شود، بی احتیاطی و بی توجهی به نکات ایمنی و مهم دیده می شود.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین دلایلی که موجب وقوع اتفاقات تلخی مانند سقوط برداشت کنندگان گردو از درختان این محصول باغی در شهرستان تویسرکان می شود، ارتفاع بسیار بالا و عمودی درختان گردو است که فرآیند بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مصدومان گردو تکانی در تویسرکان به 40 نفر رسید

تعداد مصدومان گردو تکانی در تویسرکان به 40 نفر رسید