مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-20پزشكي

کرونا باز هم در یزد قربانی گرفت


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به شناسایی بیش از 200 بیمار مبتلا به کرونا در استان طی شبانه روز گذشته، از مرگ دو بیمار دیگر در اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

- ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به شناسایی بیش از 200 بیمار مبتلا به کرونا در استان طی شبانه روز گذشته، از مرگ دو بیمار دیگر در اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

دکتر ابراهیم سلمانی گفت: از 634 نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته، براساس معیارهای قطعی تشخیصی 220 بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد، 37 نفر در بیمارستان های استان بستری و 183 نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می کنند.

سلمانی با اشاره به شناسایی موارد جدید بستری در بیمارستان های استان، اظهار کرد: شش بیمار در ابرکوه، یک بیمار در بافق، یک بیمار در بهاباد، یک بیمار در خاتم، یک بیمار در مهریز، هفت بیمار در میبد و 20 بیمار در شهرستان یزد شناسایی شده اند.

وی با اشاره به فوت دو بیمار در شبانه روز گذشته افزود: متاسفانه در شهرستان های یزد و ابرکوه هر کدام یک بیمار، قربانی کووید-19 شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وبدا یزد، سلمانی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر 389 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 7


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا باز هم در یزد قربانی گرفت

کرونا باز هم در یزد قربانی گرفت