مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-20سياسي

100 برنامه بسیج کارگری هفته دفاع مقدس در هرمزگان اجرا می شود


مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: اجرای بیش از 100 برنامه بسیج کارگری، گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد.

- ، امیر ارسلان شهبازی پیش از ظهر دوشنبه در نشستی با خبرنگاران با تبریک گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان در این برهه زمانی را برگ زرینی بر تارک تاریخ ایران اسلامی دانست و اظهارداشت: این سرزمین دارای 14 هزار شهید کارگری بوده که هرمزگانخ سرافراز با تقدیم 76 شهید کارگر نقش اساسی در این زمینه ایفا کرده است.

وی با اعلام اینکه کارگران در عرصه دفاع مقدس و جنگ با استکبار و حزب بعث بسیار نقش آفرین بودند، تصریح کرد: بسیاری از اعزام های کارگران به جبهه های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس از مقابل درب کارخانجات و واحدهای تولیدی بوده است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به نقش اثرگذار پشتیبانی و خودجوش واحدهای تولیدی در کمک به رزمندگان در دفاع مقدس، افزود: اکنون نیز کارگران و تولیدگران در ارتقای بهره وری، بهبود فضای کسب وکار و اشتغال نقش اساسی دارند.

شهبازی با اعلام اینکه اسلام برای کار وکارگر ارزش و جایگاه خاصی قائل است، تصریح کرد: ماموریت بسیج کارگران و کارخانجات، جذب، تربیت، آموزش و سازماندهی اقشار بسیجی، نشر فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 برنامه بسیج کارگری هفته دفاع مقدس در هرمزگان اجرا می شود

100 برنامه بسیج کارگری هفته دفاع مقدس در هرمزگان اجرا می شود