مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-20سياسي

مخالفت شورای شهر همدان در اعزام موکب شهرداری به کربلا کذب است


رییس شورای اسلامی شهر همدان مخالفت اعضای شورای شهر بر حضور موکب شهرداری در کربلای معلی را تکذیب کرد و آن را شایعه خواند.

- محمود مسگریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با تکذیب مخالفت حضور موکب شهرداری در کربلای معلی از سوی اعضای شورای شهر اظهار کرد: شایعه ای از دیروز در فضای مجازی مبنی بر این مخالفت در حال انتشار است در صورتی که قرار بر این شد موضوع حضور این موکب و خادمان آن در کمیسیون مربوطه در شورا بررسی شود.

وی گفت: بعد از بررسی موضوع، اعضای شورای شهر به اتفاق آرا به حضور موکب شهرداری همدان تحت عنوان موکب خادم الزهرا و زیر نظر اداره پسماند شهرداری برای تنظیف شهر و خدمت به زائران حسینی به کربلای معلی رای مثبت دادند.

رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شورای شهر نه تنها مخالفتی با این حضور و خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) ندارد که مشوق این امر نیز هست بیان کرد: البته این حضور مشروط بر این است که مجوز انتقال ماشین آلات تنظیف شهرداری به کشور عراق صادر شود.

وی با بیان اینکه در صورت صدور مجوز کار اعزام انجام خواهد شد گفت: تأمین برخی از اعتبارات این اعزام مانند هزینه ماشین آلات، راننده، سوخت و مسائلی از این قبلی بر عهده شهرداری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت شورای شهر همدان در اعزام موکب شهرداری به کربلا کذب است

مخالفت شورای شهر همدان در اعزام موکب شهرداری به کربلا کذب است