مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-20اقتصادي

کاداستر یک میلیون و 135 هزار هکتار از اراضی گیلان


معاون امور اراضی منابع طبیعی گیلان، با اشاره به مجموع انعقاد قرارداد کاداستر یک میلیون و 135 هزار هکتار از اراضی کل استان، خاطرنشان کرد: کاداستر فقط مربوط به اراضی ملی نیست و شامل اراضی دولتی و مستثنیات نیز می شود.

- ایسنا/گیلان معاون امور اراضی منابع طبیعی گیلان، با اشاره به مجموع انعقاد قرارداد کاداستر یک میلیون و 135 هزار هکتار از اراضی کل استان، خاطرنشان کرد: کاداستر فقط مربوط به اراضی ملی نیست و شامل اراضی دولتی و مستثنیات نیز می شود.

سهیل توکلی در گفت وگو با ایسنا، مساحت کل استان گیلان را یک میلیون و 474 هزار هکتار دانست و اظهار کرد: از این میزان، یک میلیون و 17 هزار هکتار جزو اراضی ملی است که 70 درصد مساحت کل استان را در بر می گیرد.

وی اراضی ملی استان گیلان را شامل 565 هزار هکتار اراضی جنگلی، 244 هزار هکتار اراضی مرتعی و 207 هزار هکتار اراضی جلگه ای، ساحلی، حریم، مستحدث، موات و.

دانست و افزود: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان از محل اعتبارات سازمان جنگل ها از جمله صندوق توسعه ملی، صیانت، ممیزی، اسناد خزانه و.

تاکنون قرارداد کاداستر 682 هزار هکتار از مساحت کل استان را منعقد کرده است.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، با بیان اینکه سال گذشته از محل اعتبارات جاری سازمان ثبت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاداستر یک میلیون و 135 هزار هکتار از اراضی گیلان

کاداستر یک میلیون و 135 هزار هکتار از اراضی گیلان