مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-20سياسي

هفته دفاع مقدس بیش از 10 هزار عنوان برنامه در فارس اجرا می شود


معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس از برگزاری 10 هزار و 303 عنوان برنامه شامل 9170 برنامه عمومی و 1133 برنامه شاخص و محوری توسط نواحی، اقشار و معاونت های تخصصی سپاه فجر استان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس از برگزاری 10 هزار و 303 عنوان برنامه شامل 9170 برنامه عمومی و 1133 برنامه شاخص و محوری توسط نواحی، اقشار و معاونت های تخصصی سپاه فجر استان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

سرهنگ پاسدار قاسم علیپور دوشنبه 29 شهریور در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، بیان کرد: امروز که در یک برهه از زمان و در یک جنگ تمام عیار رسانه ای و فراگیری بیماری کرونا مواجه شده ایم، به ارزش دوران دفاع مقدس بیش از گذشته پی می بریم.

او با بیان اینکه رزمندگان و شهدای ما هشت سال جنگیدند و 180 هزار شهید تقدیم کردند اما ذره ای از خاک این کشور را به دشمن ندادند، افزود: تبدیل تهدید به فرصت، تحقق شعار ما می توانیم، عدم تردید در دشمنی استکبار جهانی و واگذاری کارهای بزرگ به جوانان از جمله درس هایی است که باید از دوران دفاع مقدس گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با یادآوری اینکه تاریخ این سرزمین نشان می دهد که ایرانیان هرگز سر تعظیم جلوی متجاوزان فرود نیاورده و امروز هم عرصه مقاومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دفاع مقدس بیش از 10 هزار عنوان برنامه در فارس اجرا می شود

هفته دفاع مقدس بیش از 10 هزار عنوان برنامه در فارس اجرا می شود