مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-20اقتصادي

رانش زمین گلندرود نور چگونه سر و سامان می گیرد؟


یک دکتری مدیریت پروژه و کارشناس مدیریت بحران و پدافند غیرعامل به تشریح شرایط نامساعد ساخت و ساز در منطقه گلندرود نور و راهکارهای رفع مشکلات این منطقه پرداخت.

- ایسنا/مازندران یک دکتری مدیریت پروژه و کارشناس مدیریت بحران و پدافند غیرعامل به تشریح شرایط نامساعد ساخت و ساز در منطقه "گلندرود نور" و راهکارهای رفع مشکلات این منطقه پرداخت.

مصطفی هدایتی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در مورد منطقه گلندرود باید دو موضوع علت ها و راه حل ها مدنظر قرار بگیرد، اظهار کرد: حدود 100 سال گذشته از زمانی که آلمانی ها و چکسلواکی ها در زمان قدیم برای کشف معدن گلندرود آمده بودند خانه هایی را آن زمان برای معدن کاران ساختند که به شهرک معدن معروف است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در گذشته نیاکان ما در آن معادن کار می کردند صاحب زمین شدند و کم کم زمین ها را تفکیک کردند و به دنبال آن روستا دارای طرح هادی شد و پس از آن خانه ها به فروش رفته و یک سری شهرک نشین اضافه شدند و خانه های لوکسی نیز ساخته شده است.

کارشناس مدیریت بحران و پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: از آنجایی که این منطقه بستر یک رخداد طبیعی به نام لغزش زمین است در حقیقت نباید جایی که محکم نیست بنایی ساخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانش زمین گلندرود نور چگونه سر و سامان می گیرد؟

رانش زمین گلندرود نور چگونه سر و سامان می گیرد؟