مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-20اقتصادي

افزایش 48 درصدی سرعت سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری


معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: سرعت سرمایه گذاری در استان در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 48 درصد رشد کرده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: سرعت سرمایه گذاری در استان در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 48 درصد رشد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از رشد 48 درصدی صادرات در استان از ابتدای سال جاری خبر داد و اظهار کرد: سرعت سرمایه گذاری در استان طی سالجاری به این صورت بوده است که واحدهایی که جواز تاسیس دریافت کردند در مقایسه با سال های گذشته یکسال زودتر به بهره برداری رسیده اند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از صدور 40 پروانه ایجادی سرمایه گذاری در استان در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: پروانه ایجادی برای واحدهای است که برای نخستین بار وارد مرحله اجرا می شوند و به بهره برداری می رسند که در همین راستا در سالجاری 40 پروانه صادر شده است این در حالیست که در مدت مشابه سال گذشته 27 پروانه صادر شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 48 درصدی سرعت سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری

افزایش 48 درصدی سرعت سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری