مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-20اقتصادي

پیش بینی وضعیت زرد برای گلپایگان در هفته های آتی


هم اکنون در وضعیت نارنجی قرار داریم و پیش بینی می کنیم با همکاری بیشتر مردم و اصناف رنگبندی شهرستان در هفته های آتی به زرد تغییر پیدا کند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار گلپایگان گفت: هم اکنون در وضعیت نارنجی قرار داریم و پیش بینی می کنیم با همکاری بیشتر مردم و اصناف رنگبندی شهرستان در هفته های آتی به زرد تغییر پیدا کند.

حسین یارمحمدیان در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت کرونا در شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: با اقدامات پیشگیرانه ای که انجام دادیم هم اکنون رنگبندی شهرستان از قرمز به نارنجی تغییر پیدا کرده است، اما نکته مهم این است که آمار واکسیناسیون در گلپایگان نسبت به بسیاری از شهرهای دیگر استان بالاتر است به طوری که جز سه شهرستان اول استان اصفهان در تزریق واکسن کرونا هستیم و تا کنون کمبود واکسن نداشته ایم.

وی افزود: سرعت واکسیناسیون در گلپایگان بالاتر رفته است و پیش بینی می کنیم همان طور که روند کرونا در کشور رو به بهبودی است در گلپایگان نیز شرایط بهتر هم خواهد شد و با همکاری مردم حتی می توان رنگبندی شهر را در هفته های آینده به زرد تغییر داد.

فرماندار گلپایگان گفت: خوشبختانه تعداد بستری ها، مبتلایان و فوتی ها کاهش یافته است، اما توقع داریم پروتکل های بهداشتی در سطح شهر از سوی مردم بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وضعیت زرد برای گلپایگان در هفته های آتی

پیش بینی وضعیت زرد برای گلپایگان در هفته های آتی