مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-20سياسي

عمامه ای که ناجی جان یک انسان شد+ فیلم


روزهای گذشته فیلمی در فضای مجازی از کمک یک روحانی در کوه صفه به فردی که در حال سقوط از پرتگاه بود منتشر شد، فارس در گفت و گو با این طلبه ماجرا را جویا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی انتشار یافت مبنی بر این که یک روحانی در کوه صفه اصفهان با استفاده از عمامه خود، فردی که در حال سقوط از پرتگاه بود را نجات داد.

در رابطه با این موضوع، مهدی شیخ معینی، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: 12 سال است که به صورت حرفه ای به رشته کوهنوری می پردازم و نزدیک به 3 سال است که با لباس روحانیت به کوه می روم.

این روحانی ادامه داد: چهارشنبه هفته گذشته بود که صعودی را به قله کوه صفه اصفهان انجام دادیم و پس از صعود، در کوهپایه های کوه صفه در حال استراحت بودیم، یک نفر از دیگر دوستان مان قرار بود به جمع ما بپیوندند، اما از مسیر دیگری این پیمایش را انجام داد؛ اما در این صعود، راه را گم کرد و در ادامه مسیر، دچار مشکل شد و در حال سقوط بود.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود و همچنین با توجه به این که وسایل امداد و نجاتی در دسترس ما نبود و با کمبود وقت هم مواجه بودیم، با استفاده از عمامه خود، فردی که در خطر سقوط قرار داشت را نجات دادم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمامه ای که ناجی جان یک انسان شد+ فیلم

عمامه ای که ناجی جان یک انسان شد+ فیلم