مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-20سياسي

اصناف و هیئات عزاداری یزد 6 میلیارد ریال به آزادی زندانیان کمک کردند


رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به سنتی که در ماه محرم برای آزادی زندانیان مالی بنا گذاشته شد، گفت: در محرم امسال اصناف و هیئات مذهبی 6 میلیارد ریال به این امر کمک کردند.

- ، غلامعلی دهشیری، پیش از ظهر دوشنبه در چهارمین نشست هیئت امنای ستاد دیه استان یزد که به منظور بررسی 12 پرونده مددجوی محکوم مالی برگزار شد، از تلاش های مدیران زندان های استان یزد و مدیر و کارکنان ستاد دیه استان به واسطه جذب کمک های خیر مندانه مردم برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ایام محرم و صفر تقدیر کرد و اظهار داشت: یکی از بزرگترین و زیباترین اتفاقات نیک، اعتماد مردم به این ستاد مردمی است.

وی افزود: امروز شاهد حضور اصناف مختلف، هیئت های عزاداری، افرادی با سن های مختلف و اختصاص بسیاری از هزینه ها مانند هزینه مراسم عقد و عروسی و مراسم ختم و نذورات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی هستیم که نشان از اعتماد بالای مردم است و تمام تلاش این مجموعه باید در راستای حفظ این اعتماد مردمی باشد زیرا یکی از مهمترین سرمایه های این ستاد اعتماد مردم است.

دهشیری ضمن تقدیر از اعضای هیئت امناء ستاد دیه و صدا و سیمای مرکز استان به دلیل حمایت از ساخت و پخش برنامه نذری ماندگار در ایام محرم اظهار داشت: با حمایت این دو مجموعه و همت مردم دارالعباده استان یزد مبلغی قری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف و هیئات عزاداری یزد 6 میلیارد ریال به آزادی زندانیان کمک کردند

اصناف و هیئات عزاداری یزد 6 میلیارد ریال به آزادی زندانیان کمک کردند