مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-20سياسي

استقرار هیات تفحص از سازمان سنجش در این سازمان


رییس هیات تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور از استقرار گروه تفحص در این سازمان خبر داد و گفت که این گروه آمادگی دریافت گزارشات مردمی و دستگاهی را دارد.

- رییس هیات تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور از استقرار گروه تفحص در این سازمان خبر داد و گفت که این گروه آمادگی دریافت گزارشات مردمی و دستگاهی را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد نادری نماینده تهران و نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور اطلاعیه شماره یک هیئت تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور گفت که این اطلاعیه مربوط به استقرار گروه تفحص در سازمان سنجش و آمادگی دریافت گزارشات مردمی و دستگاهی است.

وی توضیح داد: اعضای این هیئت در راستای احقاق حقوق ملت شریف و داوطلبین و مخاطبین عزیز این سازمان، نهایت تلاش و اهتمام خود را خواهند داشت.

در حال حاضر محورهای متعددی در خصوص این سازمان و عملکرد رییس آن در دستور کار رسیدگی این هیئت و گروه بررسی مستقر در این سازمان، قرار دارد.

به گفته نادری، راه های ارتباطی برای دریافت نقطه نظرات، گزارشات و مستندات مردمی و نهادی در ارتباط با این سازمان در نظر گرفته شده که مخاطبین و ذینفعان می توانند از طریق این مبادی مستندات خود را به هیئت تفحص منعکس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار هیات تفحص از سازمان سنجش در این سازمان

استقرار هیات تفحص از سازمان سنجش در این سازمان