مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-20اقتصادي

وزارت کشاورزی تسهیلات ویژه ای به کشاورزان خوزستانی پرداخت کند


امسال کشاورزان خوزستانی بر اثر تنش آبی متحمل خسارت های شدیدی شدند که ازاین رو از وزارت کشاورزی درخواست می شود که تسهیلات ویژه ای را به آنها اعطا کند.

- با اشاره به بروز تنش آبی در خوزستان و تأثیر آن بر زندگی مردم به ویژه روستاییان و کشاورزان گفت: از وزارت کشاورزی انتظار می رود که تسهیلات تأمین نهاده های کشاورزی را به روستاییان و کشاورزان اعطا کند.

وی با یادآوری اینکه این افراد کشت زمستانه دارند و نیازمند نهاده هستند، افزود: هم اکنون قیمت نهاده گران است و روستاییان و کشاورزان توانایی خرید آن را ندارند زیرا در تابستان هیچ گونه زراعتی صورت نگرفته است تا پولی دست آنها بیاید و بتوانند نیازهای خودشان را تأمین کنند و یا کشت زمستانه داشته باشند.

امام جمعه شهرستان حمیدیه با تأکید بر اینکه اعطای تسهیلات تأمین نهاده های کشاورزی یکی از مطالبات کشاورزان و روستاییان است، عنوان کرد: همچنین از وزارت کشاورزی درخواست می شود که یک یارانه معیشتی ویژه روستاییانی که در معرض تنش آبی بودند، پرداخت کند زیرا آنها چند ماهی است که نتوانسته اند کار کشاورزی را به دلیل بی آبی یا کم آبی انجام دهند.

لفته پور گفت: همچنین از وزارت کشاورزی خواهش می شود که حق آبه کشاورزان را پیگیری کند و از وزارت نیرو بخواهد که خسارت کشاورزان را بدهد؛ همچنین این وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشاورزی تسهیلات ویژه ای به کشاورزان خوزستانی پرداخت کند

وزارت کشاورزی تسهیلات ویژه ای به کشاورزان خوزستانی پرداخت کند