مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-20ورزشي

آغاز به کار ششمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی


ششمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی به میزبانی سومین حرم اهل بیت(ع) آغاز به کار کرد.

- ، دبیر علمی ششمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: علاقمندان می توانند در چهار بخش مختلف آثار خود را برای شرکت در این کنگره ارسال کنند.

محمد مرادی، شعر سنتی، شعر نو و نیمایی، شعر کودک و نوجوان و بخش سرود و ترانه و تصنیف را بعنوان چهار بخش کلی ارسال آثار برشمرد و گفت: از امروز تا دهم آذر ماه مهلت ارسال آثار پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: البته ما علاقه داشتیم زودتر فراخوان اعلام شود اما به اقتضای شرایط در یک بازه زمانی فشرده تری باید برنامه را پیش ببریم و امیدواریم در این محدوده زمانی بهترین آثار را جذب کنیم.

دبیر علمی ششمین کنگره بین المللی ایثار و زنان عاشورایی با اشاره به فراخوان ایثار و زنان عاشورایی، افزود: فراخوان ما محورهای معنایی و محتوایی واضح دارد و حرکت ما به سمت گستردگی موضوعی در حوزه ایثار است.

مرادی توضیح داد: گستردگی موضوعی به این معناست که علاوه بر ایثار در حوزه دفاع مقدس شعرا در آثار ارسالی می توانند به انواع بروز ایثار انسانی و عقلانی، ایثار در نگاه اسلامی و ایرانی بپردازند و هر اثری را که حس می کنند در مورد ایثار است برای دبیرخانه ارائه کنند به طور مثال رهبری فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار ششمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی

آغاز به کار ششمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی