مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-20سياسي

حال و هوای مازندران را اربعینی کنیم/اعزام 2900 مبلغ مذهبی


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید براینکه فضای استان را اربعینی کنیم، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی دهه اول محرم در عزاداری ها مطلوب بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز برنامه های عزادارای در دهه اول محرم ابراز رضایت کرده اند، گفت: در استان مازندران نیز از نظر کمی و کیفی نسبت به دهه اول محرم پارسال، وضعیت خوبی داشته ایم.

وی با تقدیر نسبت به رعایت مسائل بهداشتی در عزاداری ها توسط هیئت های مذهبی گفت: در بیش از 90 درصد برنامه ها، مسائل بهداشتی رعایت شده است.

وی گفت: قبل از دهه محرم برخی از مسئولان چنین القا کرده بودند که وضعیت کرونایی شدید می شود اما شاهد هستیم به برکت امام حسین (ع) و رعایت مسائل بهداشتی، اوضاع بهتر شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: در دهه اول محرم امسال دو هزار و 939 مبلغ به اماکن مذهبی در استان اعزام شد ولی شاهد برپایی مراسم ها در سه هزار و 542 مراسم عزاداری در استان بودیم.

حجت الاسلام شکریان با تقدیر از فضای تبلیغاتی ویژه برپایی مراسم های مذهبی گفت: اصناف و شهرداری ها پای کار آمدند و عزاداری در کنار سواحل و پارک ها نیز از دیگر نقاط قوت بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به درپیش بودن مراسم اربعین گفت: اربعین فضا و ظرفیتی را در کشور ایجاد کرده است و باید حال و هوای استان را اربعینی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای مازندران را اربعینی کنیم/اعزام 2900 مبلغ مذهبی

حال و هوای مازندران را اربعینی کنیم/اعزام 2900 مبلغ مذهبی