مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-20سياسي

اجرای 500 برنامه طی هفته دفاع مقدس/ تبیین نقش مقاومت با استفاده از فرهنگ عاشورایی


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در هفته دفاع مقدس در همه شهرستان ها و در کل استان بالغ بر 500 برنامه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مجید سوری ظهر امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس نشان داد  امروز  با تاسی از آن کشور ما الگویی برای جبهه مقاومت شده است و کسانی که انگیزه مقابله با آنها، تببین نقش منافقین در مواجه با ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، تببین مدیریت جهادی در اداره جنگ و تعمیم به شرایط کنونی و تببین قدرت دفاعی کشور در گذشته حال و چگونگی  آن در آینده هستیم.

وی افزود: اگر قدرت بازدارندگی و اتحاد و پشتیبانی ملت ما نبود دشمن لحظه ای درنگ نمی کرد و دشمن نیز اعتراف کرده که توان جنگ بر علیه ایران ندارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس در همه شهرستان ها  و در کل استان بالغ بر 500 برنامه برگزار می شود.

سوری گفت: اهم این برنامه ها شامل تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، اجرای رژه موتوری، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری همایش نقش زنان در دفاع مقدس، شرکت در نماز جمعه، مراسم تجلیل از مدافعان سلامت در نیروهای مسلح، مراسم تجلیل از جوانان و مدال آوران پارالمپیک و المپیک، برگزاری همایش های روایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 500 برنامه طی هفته دفاع مقدس/ تبیین نقش مقاومت با استفاده از فرهنگ عاشورایی

اجرای 500 برنامه طی هفته دفاع مقدس/ تبیین نقش مقاومت با استفاده از فرهنگ عاشورایی