مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-20سياسي

دستاوردهای بزرگ حاصل اعتماد به نفس جوانان در عرصه دفاع مقدس بود


فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: اعتماد به نفس جوانان ما در دفاع مقدس منجر به دستاوردهای بزرگ سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ مجید علی پور در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت چهل و یکمین سالروز دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس، یکی از افتخارات مردم، نه فقط در نظام جمهوری اسلامی، بلکه در کل تاریخ ایران اسلامی است.

وی افزود: وقتی تاریخ را ورق زده و اتفاقات روی داده در این سرزمین را مرور می کنیم، می بینیم که این تهاجم به ایران و این دفاع مردم از سرزمینشان، یکی از اتفاقات بزرگ بوده، هم به لحاظ اعتقادی و هم اینکه در بدترین شرایط ممکن با اتحاد همه دنیا، جنگی به ما تحمیل شد؛ اما اجازه اشغال حتی یک وجب از خاکمان را ندادیم.

علی پور ادامه داد: در شروع پیروزی انقلاب اسلامی، علی رغم تحمل سختی و مشکلات و تقدیم شهدای زیاد، اما همین امر باعث اعتمادبه نفس و دستاورد بزرگی در موضوعات سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی برای ادامه مسیر به همراه داشت.

او افزود: تقارن هفته دفاع مقدس امسال با بازگشایی مدارس هم تقارن زیبایی است و باید از این تقارن استفاده کنیم؛ چرا که قشر دانش آموز و دانشجو که آینده ساز این کشور است، با آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس، شهدا، ایثار، مقاومت، و ایمان و اعتقاد به وعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای بزرگ حاصل اعتماد به نفس جوانان در عرصه دفاع مقدس بود

دستاوردهای بزرگ حاصل اعتماد به نفس جوانان در عرصه دفاع مقدس بود