مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-20بين الملل

پیونگ یانگ: شلیک موشک از زیردریایی کره جنوبی، ناشیانه و مبتدی بود


یک اندیشکده نظامی دولتی کره شمالی با انتقاد از آزمایش موشکی کره جنوبی از زیردریایی، گفت تداوم توسعه این موشک ها باعث آغاز دوباره تنش های مرزی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شلیک موشک بالستیک از زیردریایی ارتش کره جنوبی در روز چهارشنبه، با واکنش اندیشکده نظامی کره شمالی همراه شد.

جانگ چانگ ها رییس آکادمی علوم دفاعی ملی کره شمالی - به عنوان یکی از مراکز دولتی تهیه و تولید تسلیحات - امروز (دوشنبه) در مصاحبه ای با خبرگزاری رسمی این کشور (KCNA)، گفت شلیک موشک از زیردریایی کره جنوبی ناشیانه و مبتدی بود.

به نوشته خبرگزاری رویترز به نقل از این مصاحبه، جانگ با نامرتب توصیف کردن آزمایش موشکی اخیر کره جنوبی، گفت تصاویری که از آن پخش شده نشان می دهد که آن موشک حتی شکلی شبیه موشک های بالستیکی که از زیردریایی شلیک می شوند را ندارد.

وی در این مصاحبه توضیح داد موشک شلیک شده بنظر نسخه ای از موشک بالستیک سطح به سطح هیونمو است که روی آن کلاهک جنگی تقلیدشده از روی موشک هندی کِی-15 نصب گردیده است.

بر اساس این گزارش، رییس اندیشکده نظامی کره شمالی با بیان اینکه کره جنوبی هنوز با دستیابی به فناوری های مهم شلیک های زیرسطحی فاصله دارد، اظهار داشت: به بیان دیگر، این [آزمایش] را باید یک کار شلخه بنامیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیونگ یانگ: شلیک موشک از زیردریایی کره جنوبی، ناشیانه و مبتدی بود

پیونگ یانگ: شلیک موشک از زیردریایی کره جنوبی، ناشیانه و مبتدی بود