مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-20سياسي

برگزاری 700 برنامه در هفته دفاع مقدس


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری 700 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

  - ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری 700 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

  سردار مظاهر مجیدی دوشنبه 29 شهریورماه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس 700 برنامه در سطح سپاه و بسیج استان، پیش بینی شده است.

مجیدی با بیان اینکه ما مقتدریم شعار هفته دفاع مقدس سال 1400 است، تصریح کرد: در این هفته، دیدار با ائمه جمعه شهرستان ها، 300 نشست بصیرتی با عموم مردم و نخبگان، رژه موتورسواران، نواختن زنگ مقاومت در مدارس و غبارروبی در 100 گلزار شهدا انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه روزشماری برای این هفته در نظر گرفته شده است، مطرح کرد: 31شهریورماه به نام پیشکسوتان، دفاع مقدس و مقاومت نام گذاری شده که از یک میلیون ایثارگر تجلیل خواهد شد، یکم مهرماه به نام شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی سربازان نام گذاری شده و برنامه ای برای غبارروبی مزار شهدا داریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان ادامه داد: دوم مهرماه به نام معنویت، زنان، خانواده و سلامت نام گذاری شده و قرار است از خانواده شهدای سلامت تجلیل شود، سوم مهرماه به نام ولایتمداری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 700 برنامه در هفته دفاع مقدس

برگزاری 700 برنامه در هفته دفاع مقدس