مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-20اجتماعي

واکسیناسیون روی دور تند/ مراکز تزریق واکسن در کرمانشاه سه شیفته شد


معاون فنی مرکزبهداشت استان کرمانشاه گفت: پایگاه خدیجه کبری (س) واقع در شهر کرمانشاه برای شیفت شب از ساعت 20 تا 24 راه اندازی شده که با استقبال مردم چهار پایگاه دیگر هم برای شیفت سوم فعال خواهد شد.

- سارا شاه آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص واکسیناسیون 12 تا 18 ساله ها، اظهار داشت: توجه به اینکه سامانه برای متولدین 1383 باز است مابقی سنین از از 83 تا 87 که گروه هدف هستند امکان ثبت نام در سامانه را ندارند، اما با مراجعه به مراکز می توانند واکسن تزریق کنند.

وی ادامه داد: در استان کرمانشاه زیرساخت های مناسبی برای انجام واکسیناسیون فراهم است، هیچگونه تجمع در مراکز واکسیناسیون نداریم.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: 15 پایگاه تجمیعی در مرکز استان داریم که 10 مرکز از این تعداد در نوبت بعدازظهر از ساعت 15 تا 19 فعال هستند و از شب گذشته نیز پایگاه خدیجه کبری (س) واقع در شهرک الهیه بلوار آسایش برای شیفت شب از ساعت 20 تا 24 راه اندازی کردیم که با استقبال مردم چهار پایگاه دیگر هم برای شیفت سوم فعال خواهد شد.

وی با بیان اینکه واکسن سینوفارم برای دانش آموزان تزریق می شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیچگونه کمبود واکسنی در استان نداریم واکسن برکت هم امشب وارد استان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون روی دور تند/ مراکز تزریق واکسن در کرمانشاه سه شیفته شد

واکسیناسیون روی دور تند/ مراکز تزریق واکسن در کرمانشاه سه شیفته شد