مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-20پزشكي

بررسی سالانه 200 پرونده تولید گیاهان دارویی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد


رییس اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی، مکمل و شیرخشک دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سالانه 200 پرونده با موضوع گیاهان دارویی مورد بررسی قرار می گیرد که از این تعداد 10 مورد آن با موضوع ایجاد کارخانه یا خط تولید جدید است.

- رییس اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مطرح کرد بررسی سالانه 200 پرونده تولید گیاهان دارویی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی، مکمل و شیرخشک دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سالانه 200 پرونده با موضوع گیاهان دارویی مورد بررسی قرار می گیرد که از این تعداد 10 مورد آن با موضوع ایجاد کارخانه یا خط تولید جدید است.

دکتر سیدعلیرضا رضایی خراسانی در خصوص بررسی پرونده های با موضوع تولید گیاهان دارویی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: عمده فعالیت این واحد، در رابطه با بررسی کارخانجات، واحدهای تولیدی، بازدید و بررسی مدارک و ارسال آن ها به سازمان غذا و دارو جهت صدور موافقت اصولی و پروانه تأسیس بوده است.

وی تصریح کرد: بررسی و بازدید از شرکت های تولیدکننده و قراردادی از لحاظ رعایت اصول gmp و پیگیری نواقص به صورت مستمر صورت می پذیرد، ضمن اینکه بررسی اولیه پرونده های درخواست صدور مجوز irc یا پروانه ساخت برخی محصولات شامل فرآورده های طبیعی، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی سالانه 200 پرونده تولید گیاهان دارویی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بررسی سالانه 200 پرونده تولید گیاهان دارویی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد