مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-20اقتصادي

موفقیت 16 تیم برای جذب سرمایه 50 میلیاردی در دوشنبه های استارت آپی


مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی از جذب نزدیک به 50 میلیارد تومان سرمایه از سوی 16 تیم حاضر در رویداد دوشنبه های استارت آپی خبر داد.

- مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی از جذب نزدیک به 50 میلیارد تومان سرمایه از سوی 16 تیم حاضر در رویداد دوشنبه های استارت آپی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی بغدادی در رویداد آنلاین دوشنبه های استارت آپی و پیوند فناوری های نوین ساختمان (پراب تک) که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با بیان اینکه برای دومین بار به فناوری های مربوط به صنعت ساختمان در این رویدادهای فناورانه پرداخته شده است، افزود: امروز سی امین رویداد دوشنبه های استارت آپی برگزار می شود و ششمین رویداد پیوند فردا سه شنبه 30 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی ماموریت صندوق نوآوری را تامین مالی اکوسیستم مالی به صورت مستقیم برای شرکت ها و مجموعه های دانش بنیان عنوان کرد و ادامه داد: در این مسیر درصدد هستیم که خدمات و سرویس های این صندوق به کل اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور تعمیم یابد و برگزاری رویدادهای دوشنبه های استارت آپی در این راستا است.

بغدادی، ادامه داد: بر این اساس در این رویداد طرح ها و ایده های سرمایه پذیر و غیر دانش بنیان به سرمایه گذاران بخش خصوصی، عاملین صندوق نوآوری چون صندوق های پژوهش و فناوری، صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت 16 تیم برای جذب سرمایه 50 میلیاردی در دوشنبه های استارت آپی

موفقیت 16 تیم برای جذب سرمایه 50 میلیاردی در دوشنبه های استارت آپی